Novinka pro společnosti – Odeslat potvrzení o splnění následného vzdělávání na pojištění (6.12.2024)

Připravili jsme skvělou novinku pro společnosti, která vám bude šetřit čas: Odesílání potvrzení o absolvování následného vzdělávání na pojištění přímo do Vaší e-mailové schránky. Pokud máte o tuto novinku zájem, kontaktujte naše obchodní oddělení a rádi vám tuto novinku nastavíme.

Neustále zlepšujeme naše služby a na základě požadavku od našich zákazníků jsme přidali skvělou novinku.

Co je nového?

Přinášíme Vám jednoduché a efektivní řešení! Potvrzení o absolvování následného vzdělávání na pojištění nyní mohou účastníci jednoduše zasílat automaticky přímo na e-maily Vaší společnosti.

Proč tuto funkci využít?

Po dokončení následného vzdělávání musejí účastníci často ručně a zdlouhavě stahovat potvrzení o absolvování následného vzdělvání na pojištění a následně odesílat e-mailem na své centrály s přílohou.

  • Úspora času – Už žádné ruční stahování a přeposílání potvrzení.
  • Snadná implementace – Nastavení je jednoduché a rychlé.
  • Bez chyb a komplikací – Proces je automatický a spolehlivý.

Jak to funguje?

Celý proces jsme nyní maximálně zjednodušili.

  1. Účastník úspěšně dokončí vzdělávání na pojištění v rozsahu minimálně 15 hodin.
  2. V jeho uživatelském účtu se automaticky zobrazí tlačítko „Odeslat potvrzení společnosti“.
  3. Potvrzení se automaticky odešle na Vámi předem zadané e-mailové adresy.

Chcete tuto funkci pro svou společnost?

Kontaktujte naše obchodní oddělení a my Vám funkci rádi nastavíme! Neustále se snažíme zjednodušovat Vaši agendu a šetřit Váš čas.

Jsme rádi, že Vám můžeme šetřit čas a zjednodušovat náročnou agendu.

Přejeme Vám mnoho obchodních úspěchů

Autor příspěvku: Ing. Jakub Škvára - jednatel společnosti

Štítky: , , ,