Zamyšlení akreditované osoby nad tématem životního pojištění, jako celoživotního produktu. Jak může vypadat kreativní forma a obsah z pohledu následného vzdělávání na pojištění?
Pokud se podíváme na životní cyklus smluv v pojišťovnictví, najdeme zde příklady, kdy smlouva může trvat pouze jeden den a to v případě krátkého zájezdu na nákupy do Drážďan, nebo týden, když lyžujete v Alpách anebo 14 dní, když se koupete v Chorvatsku. V případě povinného ručení se jedná o dobu celé životnosti provozuschopného automobilu (V polovině roku 2022 dosáhlo průměrné stáří osobních automobilů 15,73 roku a celkové stáří všech motorových vozidel 18,73 roku, což činí nárůst od roku 2019 o cca 1 rok.). A jak je to v případě životního pojištění? Obvykle se jedná o dlouhodobou smlouvu, která provází pojištěného celý život anebo je ohraničena daňovou odčitatelností, tj. dosažení 60 let věku.
Celý článek najdete na serveru opojisteni.cz: Životní pojištění jako Trilogie, proč ne…