Platby a doklady

1) Na koho bude vystaven doklad?

Daňový doklad obdržíte po zaplacení poplatku. Bude v něm uvedeno „koncový zákazník„, což splňuje náležitosti zjednodušeného daňového dokladu, doklad je do 10 000,- Kč, zde nemusí být uveden příjemce, důležitý je obsah a ne pojmenování dokladu. Termín koncový zákazník může být nejen soukromá osoba, ale i firma, pokud kupuje zboží či služby pro své firemní účely a nikoli na další prodej. Formálně se jedná o fakturu, která bude vystavena po přijetí platby.

Výhody: Není třeba řešit kdo konkrétně se nakonec účastní za uhrazený poplatek zkoušky, poplatek lze jednoduše převádět na stejný typ produktu pro někoho jiného.

Pokud Vám toto řešení z nějakého důvodu zásadně Vadí (věříme, že k tomu není žádný důvod, tento postup máme schválen s účetní firmou), kontaktujte nás před úhradou platby e-mailem na podpora@vectorcertifikace.cz se žádostí o fakturačních údajích s tím, že jste toto vysvětlení již četli. Doklady se generují automaticky po přijetí platby. V případě potřeby úpravy dokladu musíme následně vytvářet dobropisy a nové doklady ručně.

Jste-li firma a chcete hradit pro více účastníků najednou, doporučujeme hradit dle instrukcí, které přišly jednotlivým účastníkům za každého zvlášť. V případě, že by se jednalo o větší počet lidí nebo když částka přesahuje 10 000,- Kč, řešíme takové případy individuálně dle dohody a takový doklad zasíláme pouze na firmu a není dostupný v sekci Objednávky v uživatelském účtu.

 

2) Co se stane s platbou, když si včas změním termín certifikace?

Platbu převedeme a použije se na příští Vámi zvolený termín certifikace.

 

3) Neznám promo kód, kde ho zjistím?

Obraťte se na firmu, pro kterou pracujete. V případě, že jste nedokázali problém nijak vyřešit, napište na podpora@vectorcertifikace.cz nebo do poznámky k objednávce napište Váš požadavek.

 

4) Zdaňovací období VECTOR Certifikace, s.r.o. a nemožnost vratek ani úprav dokladů po jeho ukončení

Zdaňovací období VECTOR Certifikace, s.r.o. je vždy od 1.7. do 30.6 následujícího roku. Následně podáváme hlášení na Finanční správu a je pro nás problém účetní doklady jakkoliv měnit, aniž by to nemělo dopad na hospodářský výsledek zdaňovacího období. Proto upozorňujeme, že pokud máte nějakou objednávku, která je uhrazena v jednom účetním období, ale nejste si jisti, že ji využijete v následujícím účetním období, je třeba vratku uplatnit včas (tj. před koncem účetního období, ve kterém byla uhrazena).

Poté Vám můžeme nabídnout pouze že platbu ponecháme uhrazenou na pozdější termín a jiný typ certifikační zkoušky (až se pro něj v budoucnu rozhodnete) nebo o převod Vaší platby na jiného Vámi vybraného účastníka.  

 

5) Kde najdu doklady?

Doklady zasíláme po přijetí na Váš e-mail a zároveň je od 1. 7. 2020 nahráváme do Vašeho uživatelského účtu. Tato funkcionalita se vám bude hodit hlavně na konci Vašeho účetního období nebo při dohledávání dokladů. Po přihlášení je vpravo pod Vaším jménem šipka a následně sekce Objednávky, kde najdete všechny objednávky, které u nás pod daným účtem evidujeme, a to včetně všech dokladů (kromě hromadných pro více osob).