Půldenní seminář, díky kterému budete lépe prodávat životní pojištění.
Cíle semináře
Termíny
Nyní nejsou vypsané žádné termíny tohoto kurzu. Aktuální nabídku naleznete v katalogu.
Obsah
Svět se mění a s ním i pojištění. To se dnes prodává rozmanitými způsoby.
- Jaké jsou typy klientů a co na ně skutečně funguje?
- Jaké psychologické „podpásovky“ můžete při obchodním rozhovoru využít ku prospěchu klienta?
- Jak vytvořit systém, který vám pomůže najít odpověď na zásadní finančně-poradenské otázky v oblasti životního pojištění?
Harmonogram
Půldenní seminář: 9.00 – 12.00
Cena
2 999 Kč bez DPH
Cena zahrnuje
Storno podmínky
- Z termínu konání semináře se může Zákazník bezplatně odhlásit nejpozději 6 pracovních dnů před termínem konání semináře (den konání semináře se do lhůty nepočítá), na který je přihlášen.
- V případě odhlášení ve lhůtě kratší než 6 pracovních dnů před termínem konání semináře, bude účtován storno poplatek ve výši 100 % ceny, pokud Zákazník neprokáže změnu ze zdravotních důvodů doloženou potvrzením o dočasné pracovní neschopnosti od lékaře nejpozději v den konání semináře.
- Plné znění – Produktové podmínky pro semináře
Lektoři
Ing. Dušan Šídlo

Ing. Dušan Šídlo má 17 let praxe na pojistném trhu, od roku 2001 píše články do médií. Vystudoval VŠE, obor Finance a Pojistné inženýrství. Je členem České společnosti aktuárů. Pracoval jako analytik pro několik finančně-poradenských společností (aktuálně Broker Trust).
Je autorem několika knih a analytických ukazatelů v pojišťovnictví. Je školitelem v rámci přípravných kurzů pro získání odborných titulů ve finančním poradenství: MFP, EFA a EFP. Podílel se na několika neziskových projektech v oblasti finanční gramotnosti.
Jeho konzultace k životnímu pojištění využila nejen řada finančních institucí, ale i firem, a to včetně společnosti ŠKODA AUTO a.s.