Jak lépe prodávat životní pojištění

 

Půldenní seminář, díky kterému budete lépe prodávat životní pojištění.

 

Cíle semináře

  • Naučit se rozpoznat různé typy klientů a používat při prodeji pojištění vhodná klíčová slova.
  • Najít odpověď na zásadní otázky – proč, jak, kde a na kolik se pojistit?
  • Jak se odlišit od ostatních a zvýšit prodej pojištění.

 

Termíny

Nyní nejsou vypsané žádné termíny tohoto kurzu. Aktuální nabídku naleznete v katalogu.

 

Obsah

Svět se mění a s ním i pojištění. To se dnes prodává rozmanitými způsoby.

  • Jaké jsou typy klientů a co na ně skutečně funguje?
  • Jaké psychologické „podpásovky“ můžete při obchodním rozhovoru využít ku prospěchu klienta?
  • Jak vytvořit systém, který vám pomůže najít odpověď na zásadní finančně-poradenské otázky v oblasti životního pojištění?

 

Harmonogram

Půldenní seminář: 9.00 – 12.00

 

Cena

2 999 Kč bez DPH

Cena zahrnuje

  • seminář
  • studijní materiály
  • káva a drobné občerstvení

Storno podmínky

  • Z termínu konání semináře se může Zákazník bezplatně odhlásit nejpozději 6 pracovních dnů před termínem konání semináře (den konání semináře se do lhůty nepočítá), na který je přihlášen.
  • V případě odhlášení ve lhůtě kratší než 6 pracovních dnů před termínem konání semináře, bude účtován storno poplatek ve výši 100 % ceny, pokud Zákazník neprokáže změnu ze zdravotních důvodů doloženou potvrzením o dočasné pracovní neschopnosti od lékaře nejpozději v den konání semináře.
  • Plné znění – Produktové podmínky pro semináře

 

Lektoři

Ing. Dušan Šídlo

Dušan Šídlo

Ing. Dušan Šídlo má 17 let praxe na pojistném trhu, od roku 2001 píše články do médií. Vystudoval VŠE, obor Finance a Pojistné inženýrství. Je členem České společnosti aktuárů. Pracoval jako analytik pro několik finančně-poradenských společností (aktuálně Broker Trust).

Je autorem několika knih a analytických ukazatelů v pojišťovnictví. Je školitelem v rámci přípravných kurzů pro získání odborných titulů ve finančním poradenství: MFP, EFA a EFP. Podílel se na několika neziskových projektech v oblasti finanční gramotnosti.

Jeho konzultace k životnímu pojištění využila nejen řada finančních institucí, ale i firem, a to včetně společnosti ŠKODA AUTO a.s.